Wij plaatsen functionele- en statistieken cookies zodat deze site goed werkt en anoniem gemeten kan worden.
Voor cookies van derden hebben wij uw toestemming nodig. Meer informatie over deze cookies van derden.
Kan ik Veilig Thuis anoniem bellen?
Ja, je kan altijd contact met ons opnemen voor anoniem advies. Dat betekent dat er geen gegevens worden vastgelegd op persoon. In een later contact staan deze gegevens dus ook niet geregistreerd.
Wanneer een professional meldt is het volgens de meldcode hoge uitzondering dat dit anoniem gebeurt (dit is alleen bij direct ernstig gevaar voor de melder of betrokkenen). Als je denkt dat dit het geval is, maak dan altijd gebruik van de adviesfunctie van Veilig Thuis.
Tenslotte; elke professional heeft de verantwoordelijkheid om met de mensen over wie gemeld wordt te bespreken dat je meldt en waarom.
Hulp nodig?
Heb je hulp nodig bij het indienen van de klacht of heb je andere vragen? Neem dan contact op met klachtencoördinator via telefoonnummer 0800 8446 000 of klacht@vggm.nl.
Meer informatie over de mogelijkheden
Bekijk de verschillende opties voor het doorgeven van meldingen, tips of klachten. Je kunt ook de Klachtenregeling niet zorg en klachtenregeling zorg bekijken.