Wij plaatsen functionele- en statistieken cookies zodat deze site goed werkt en anoniem gemeten kan worden.
Voor cookies van derden hebben wij uw toestemming nodig. Meer informatie over deze cookies van derden.
Neem contact op met Veilig Thuis Gelderland-Midden
Een Veilig Thuis-medewerker luistert naar je verhaal, beantwoordt je vragen en geeft advies.
Soms is het geven van advies voldoende en soms moet er hulp komen. In sommige gevallen is verder onderzoek van de situatie belangrijk om meer informatie te krijgen. Iedere situatie vraagt om een andere oplossing. Ook bij twijfel kun je altijd bellen voor overleg en advies.
Neem contact op
Hulp nodig?
Of ken jij iemand die hulp nodig heeft? Bel (anoniem) gratis dag en nacht. Of chat op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.
Direct nood?
Bel in noodsituaties altijd direct de politie via 112
Contactformulier
Om je privacy te beschermen wil Veilig Thuis Gelderland-Midden zo weinig mogelijk persoonsgegevens van je ontvangen. Stuur daarom alleen informatie die strikt noodzakelijk is. Stuur geen vertrouwelijke gegevens.
Bezoek- en postadres
Bezoekadres:
Postadres
Wat gebeurt er als je Veilig Thuis belt?
- We luisteren naar je verhaal en stellen vragen. Je kan ook anoniem bellen.
- Je krijgt advies.
- Samen bespreken we de vervolgstappen.