Wij plaatsen functionele- en statistieken cookies zodat deze site goed werkt en anoniem gemeten kan worden.
Voor cookies van derden hebben wij uw toestemming nodig. Meer informatie over deze cookies van derden.
Klachtenregeling opleidingen en trainingen
Op deze pagina vind je de klachtenregeling op het gebied van opleidingen en trainingen.
Artikel 1
Definities Veilig Thuis Gelderland-Midden, gevestigd te Arnhem.
- Klager: een deelnemer aan een opleiding of training of diens werkgever.
- Klacht: klacht over de organisatie of inhoud van de opleiding of training bij Veilig Thuis Gelderland-Midden of de wijze waarop (in een voorkomend geval) deze wordt gegeven.
Artikel 2: Indienen van een klacht
De klacht dient schriftelijk of per e-mail, te worden ingediend bij de klachtenfunctionaris vtgmscholing@veiligthuisgm.nl.
Artikel 3: Behandeling van de klacht
De klachtfunctionaris bevestigt de ontvangst van het klacht aan de klager binnen 21 dagen. De klachtfunctionaris verstrekt aan de klager alle relevante informatie met betrekking tot de klacht waarover Veilig Thuis Gelderland-Midden beschikt. Binnen ten hoogste 4 weken na ontvangst van de klacht stelt Veilig Thuis Gelderland-Midden de klager in de gelegenheid om zijn klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en aan klager gezonden. Verlenging van de genoemde termijn is mogelijk met twee periodes van maximaal vier weken. Is verlenging noodzakelijk dan maakt Veilig Thuis Gelderland-Midden deze verlenging aan de klager bekend.
Artikel 4: Uitspraak
Binnen 4 weken na het horen neemt Veilig Thuis Gelderland-Midden een beslissing naar aanleiding van de klacht. De beslissing wordt schriftelijk aan de klager meegedeeld en omvat tenminste de bevindingen, conclusies, reacties en afhandeling van de klacht. Verlenging van de genoemde termijn is mogelijk met twee periodes van maximaal vier weken. Is verlenging noodzakelijk dan maakt Veilig Thuis Gelderland-Midden deze verlenging aan de klager bekend.